Actueel
Nieuwe website voor Mestrini
Al meer dan 15 jaar streeft Mestrini Optiek naar de meest optimale oogzorg voor haar klanten. Vanuit twee vestigingen (Maastricht en Meerssen) staat een uiterst enthousiast team iedere dag klaar om de beste zichtoplossingen te bieden. Het team bestaat inmiddels al uit 17 personen en bestaat uit de familie Mestrini zelf, optometristen, contactlensspecialisten, opticiens, verkoopadviseurs en administratieve medewerkers.
De zichtoplossingen die Mestrini biedt zijn heel divers, van zeer specialistische oogzorg, zoals fixatie dispersatie onderzoek, tot maatwerk contactlenzen en fashion monturen. Deze diversiteit, maar met name ook de ervaring en expertise in het vakgebied wordt tijdens een persoonlijk bezoek aan de optiek gelijk
duidelijk. Maar de klant online diezelfde beleving meegeven als in de winkel bleef nog een beetje achter.
Daarom kreeg i-Minded de opdracht om hier verandering in te brengen. De uitdaging lag met name in het vinden van de juiste balans tussen de verschillende oplossingen die Mestrini biedt. Want te veel fashion spreekt de bezoeker die op zoek is specialistische oogzorg niet aan, maar te veel specialistische
vaktermen kan voor de bezoeker die op zoek is naar een modern montuur juist weer drempelverhogend werken.
In nauwe samenwerking met het team van Mestrini hebben wij de website zodanig opgezet dat alle doelgroepen op de juiste manier aangesproken worden. En al zeggen we het zelf… het eindresultaat mag gezien worden ;-)
Bron: i-Minded
Geplaatst op: 19-05-2017